Klachten of defecten

Uiteraard is het erg vervelend als iets niet gaat zoals u dat had gewenst. Wij uiteraard ook niet, maar willen graag met u het probleem oplossen. Middels het bijgaande formulier kunt u een klacht opgeven. Vermeld u wel het factuurnummer of bestelnummer en op welke datum u de bestelling heeft geplaatst. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit samen met u op te lossen.

Mocht u wat haast hebben dan kunt u natuurlijk ook bellen. Wij horen dan graag van u.

Signland

Noordeinde 134
3341 LW Hendrik-Ido-Ambacht

085-48 94 756

info@signland.nl

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken middels het bijgaande formulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht of defectenformulier

Klachtenformulier
Foto toevoegen
Bestandsupload *
Maximale uploadgrootte: 67.11MB

De waardering van bordenmetbijbeltekst.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 48 reviews.